Siirry suoraan sisältöönSiirry suoraan alatunnisteeseen
HenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
FI
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
EtusivuUutishuoneAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmiaLähiTapiola-ryhmäYhtiöryhmätietoaYhtiötToiminnan tarkoitusLähiTapiola-ryhmän raportitKumppanuudet ja yhteistyöTöihin meilleLähiTapiola työnantajanaYrittäjänä LähiTapiolassaOpiskelijalleAvoimet työpaikatVastuullisuusVastuullisuus LähiTapiolassaYhteiskuntasuhteetKumppanuudet ja lahjoituksetHenkilöasiakkaatYritysasiakkaatMaatila-asiakkaatTietoa LähiTapiolasta
UutishuoneLähiTapiola-ryhmäTöihin meilleVastuullisuus
AjankohtaistaAjankohtaistaYhtiöt tiedottavatNäkökulmia
12.12.2023Uusi yritysasiakkaiden verkkopalvelu parantaa digitaalista asiointiaUusi yritysasiakkaiden verkkopalvelu on julkaistu joulukuussa. Asiakas saa uuden verkkopalvelun käyttöönsä tekemällä uuden verkkopalvelusopimuksen itselleen sopivana ajankohtana seuraavan puolen vuoden aikana.
Nyt ensimmäisessä vaiheessa uudessa verkkopalvelussa päivittyy etusivu sekä verkkopalvelun käyttäjähallinta ja valtuutusten hallinta. Yritysasiakkaat voivat muun muassa tarkastella yritystietojaan, ylläpitää annettuja valtakirjojaan ja katsella uusia työtapaturmavakuutuksen ja työkykyvakuutuksen vahinkoraportteja.– Uusi verkkopalvelumme sujuvoittaa asiakkaiden verkkoasiointia merkittävästi. Tarjoamme nyt entistäkin kokonaisvaltaisempaa palvelua yritystoiminnan ja ihmisten turvaksi niin henkilökohtaisesti, paikallisesti kuin digitaalisesti, sanoo LähiTapiolan yritysasiakasliiketoiminnan johtaja Veikko Salonen.Helppokäyttöinen työkalu vahinko- ja korvaustietojen tarkasteluunUutta verkkopalvelua rakennetaan vaiheittain, ja hetken aikaa käytössä on sekä uusi että vanha palvelu. Kirjautumismahdollisuus vanhaan yritysten verkkopalveluun tullaan sulkemaan siirtymäjakson päätyttyä keväällä 2024.– Uusi verkkopalvelu luo meille aivan uudet mahdollisuudet kehittää sisältöä ja toimintoja asiakkaita kuunnellen. Asiakkaat ovat olleet kehitystyössä vahvasti mukana ja tulevat olemaan myös jatkossa. Tähän mennessä tehty kehitystyö toimii pohjana tulevalle tarjooman ja palvelujen uudistamiselle. Uudistus ei siis missään nimessä pääty tähän, vaan tämä on vasta ensimmäinen askel, kertoo projektin tuoteomistaja, johtava asiantuntija Sanni Niskanen.Asiakas saa ensimmäisessä vaiheessa käyttöönsä muun muassa helppokäyttöisen Vahinkoraportti-työkalun työtapaturma- ja työkykyvakuutuksen vahinko- ja korvaustietojen tarkasteluun.– Enää asiakkaan ei tarvitse käyttää Exceliä hyödyntääkseen tarjoamaamme dataa, vaikka sekin mahdollisuus heillä vielä säilyy. Tuomme asiakkaan itsensä käyttöön visuaalisen käyttöliittymän, jonka avulla vahinko- ja korvaustietoja pystyy analysoimaan lukuisten eri luokittelumuuttujien, kuten vahinkotyyppi ja sattumisolosuhde avulla, kertoo kehityspäällikkö Marjo Hämäläinen.Chatin kautta nopea yhteys asiakaspalveluunUusi verkkopalvelu on kolmikielinen, eli kaikki uudet toiminnot ja sisällöt ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. – Uutena tulee myös chat, jonka kautta saa yhteyden asiakaspalveluumme, Niskanen kertoo.Vakuutusten, korvausten ja laskujen tiedot löytyvät edelleen myös vanhan verkkopalvelun puolelta, minne asiakas pääsee siirtymään esimerkiksi etusivun pikalinkkien kautta.Mitä kaikkea uutta asiakas saa ensimmäisessä vaiheessa:
  • Uusi etusivu uusine sisältöineen kolmella kielellä (suomi, ruotsi, englanti)
  • Uusi verkkopalvelusopimus, jonka myös nykyiset käyttäjät tekevät
  • Uusi käyttöoikeuksien hallintatyökalu
  • Verkkopalvelun kautta toteutettava valtakirjajärjestelmä, jota asiakas voi itse hallita
  • Työtapaturmavakuutuksen ja työkykyvakuutuksen visuaaliset vahinkoraportit
  • Verkkoasioinnin chat-tuki
Tutustu uuteen verkkopalveluun ja ota se käyttöön täällä
Ajankohtaista
Työelämä24.4.2025Kysely: Palkitseminen toisi säästöjä kuntiin ja hyvinvointialueille, mutta sen kehittämiseen ei ole aikaa65 prosenttia kyselyyn vastanneista kuntien ja hyvinvointialueiden johtajista ja luottamushenkilöistä piti organisaationsa palkitsemiskäytäntöjä riittämättöminä. Yli 90 prosenttia vastaajista uskoi, että palkitsemisella voitaisiin lisätä tuottavuutta ja saavuttaa säästöjä. Esteenä on ajan ja taloudellisten resurssien puute.Ympäristö24.4.2025Ilmastoyhteisö vastaa pk-yritysten tarpeisiin viedä ilmastotyönsä vaikuttavammalle tasolleLähiTapiola on mahdollistanut lahjoituksillaan jo yli 500 pk-yritykselle maksuttoman osallistumisen Keskuskauppakamarin ilmasto-ohjelmaan. Suositun ilmasto-ohjelman jatkumoksi on nyt lanseerattu pk-yritysten Ilmastoyhteisö. Siihen voivat hakea yritykset, jotka ovat jo aloittaneet hiilijalanjäljen laskennan ja haluavat viedä ilmastotyönsä uudelle tasolle. Turvallisuus22.4.2025Miljoonien palovaroittimien vastuu siirtyy pian taloyhtiöille – samaan aikaan suuri osa suomalaisista ottaa tietoisesti riskejä, jotka voivat johtaa tulipaloonLähiTapiolan kotivakuutuksen vahinkotietojen mukaan palovahingot lisääntyivät viime vuonna. Kehityspäällikkö Teppo Rainingon mukaan pelastuslain uudistus parantaa palovaroittimien toimintavarmuutta, mutta ei poista asukkaan vastuuta palojen ennaltaehkäisyssä.
Katso lisää ajankohtaisia
UutishuoneAjankohtaistaUusi yritysasiakkaiden verkkopalvelu parantaa digitaalista asiointiaHaluatko silti vaihtaa kielen?KylläEn